Panaszbejelentés
Panaszok bejelentése
2M Biztosítási Alkusz Kft.
levelezési cím: | 8200 Veszprém Rákóczi u.5. |
telefon: | +36/1 -63-33-393 |
e.mail: | panasz@2malkusz.hu |
Telefonos panaszvonalunk elérhetősége:
Hétfő: 08:00- 20:00
Kedd-Péntek: 08:00-17:00
Természetesen személyesen is fogadjuk panaszbejelentését, amelyet megtehet lenti címünkön,illetve minden szerződött független biztosításközvetítő partnerünknél (elérhetőségük a főoldali keresőben).
székhelyünk: | 8200 Veszprém Rákóczi u.5. |
Ügyfelünk a biztosítókkal szembeni panaszát nálunk is bejelentheti, ebben az esetben mi továbbítjuk az illetékes társaság felé. Lehetősége van ugyanakkor panaszával közvetlenül ahhoz a pénzintézethez fordulni, melynek szolgáltatását, eljárását kifogásolja. A panaszok orvoslása így a szolgáltatóval közvetlenül, egyszerűen és gyorsan megtörténhet.
Szóbeli kifogást a pénzintézetek ügyfélszolgálatán tehet, írásban pedig a biztosítói elérhetőségeken.
2M Biztosítási Alkusz Kft. Panaszkezelési szabályzat
Nyomtatvány Fogyasztói panasz szolgaltatóhoz
Nyomtatvány Fogyasztói kérelem MNB-hez
Nyomtatvány Általános fogyasztói kérelem PBT-hez
Nyomtatvány Méltányossági kérelem PBT-hez
Panaszok kivizsgálása
A panasz bejelentését követően, a pénzügyi szervezet minden esetben köteles a panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indoklással ellátva írásba foglalni, és Önnek a panasz beérkezését követő 30 napon belül megküldeni. A pénzügyi szervezet e kötelezettsége nem áll fenn, ha Ön a panaszát személyesen jelenti be és a pénzügyi szervezet az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz.
Célszerű minél pontosabban megjelölni azokat a konkrét tényeket, amelyek alapot szolgáltatnak panaszához. Lehetőség szerint a bejelentéshez mellékelje mindazon dokumentumokat, iratokat, közléseket, információkat, amelyek bizonyíthatják álláspontját. Pontosan fogalmazza meg azt is, hogy milyen jogorvoslati igényt támaszt a pénzügyi szervezettel szemben.