2M Biztosítási Alkusz Kft.
 

Panaszbejelentés

Panaszok bejelentése

Társaságunkkal és megbízott biztosításközvetítőinkkel szembeni panaszát az alábbi elérhetőségeken nyújthatja be:

2M Biztosítási Alkusz Kft.
levelezési cím: 8200 Veszprém Rákóczi u.5.
telefon: +36/1 -63-33-393
e.mail: panasz@2malkusz.hu
   

Telefonos panaszvonalunk elérhetősége:

Hétfő:                08:00- 20:00
Kedd-Péntek:  08:00-17:00

Természetesen személyesen is fogadjuk panaszbejelentését, amelyet megtehet lenti címünkön,illetve minden szerződött független biztosításközvetítő partnerünknél (elérhetőségük a főoldali keresőben).
székhelyünk: 8200 Veszprém Rákóczi u.5.
   

Ügyfelünk a biztosítókkal szembeni panaszát nálunk is bejelentheti, ebben az esetben mi továbbítjuk az illetékes társaság felé. Lehetősége van ugyanakkor panaszával közvetlenül ahhoz a pénzintézethez fordulni, melynek szolgáltatását, eljárását kifogásolja. A panaszok orvoslása így a szolgáltatóval közvetlenül, egyszerűen és gyorsan megtörténhet.

Szóbeli kifogást a pénzintézetek ügyfélszolgálatán tehet, írásban pedig a biztosítói elérhetőségeken.


Panaszok kivizsgálása

A panasz bejelentését követően, a pénzügyi szervezet minden esetben köteles a  panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indoklással ellátva írásba foglalni, és Önnek a panasz beérkezését követő 30 napon belül megküldeni. A pénzügyi szervezet e kötelezettsége nem áll fenn, ha Ön a panaszát személyesen jelenti be és a pénzügyi szervezet az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz.

Célszerű minél pontosabban megjelölni azokat a konkrét tényeket, amelyek alapot szolgáltatnak panaszához. Lehetőség szerint a bejelentéshez mellékelje mindazon dokumentumokat, iratokat, közléseket, információkat, amelyek bizonyíthatják álláspontját. Pontosan fogalmazza meg azt is, hogy milyen jogorvoslati igényt támaszt a pénzügyi szervezettel szemben.